نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3503
-
الف
+

اختصاصی/«محمدرضا غفاری»: به همکاری با برادران محمودی افتخار می کنم

«محمدرضا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 از تجربه همکاری با برادران محمودی گفت.

به خاطر علاقه اش به بازیگری در سال 1381خورشیدی وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری رفت و سه سال بعد از همین کلاس ها به «پوران درخشنده» کارگردان کهنه کار سینمای ایران معرفی شد.

با اولین تجربه بازی در فلم سینمایی «رویای خیس» سال 1384 خورشیدی در کنار «افسانه پاکرو» دیده شد و در مسیر حرفوی بازیگری قدم نهاد.

وی در نهایت بعد از حدود 10 سال دوری از بازیگری ، با سریال «سایه بان» به کارگردانی برادران محمودی در سال 1396 به تلویزیون بازگشت.

«دلدار» دیگر همکاری این بازیگر ایرانی با برادران فلمساز افغانستانی بود که ماه رمضان سال روان از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شد.

«محمدرضا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت «فردوس کاویانی»در گفت و گو با خبرنگار شبکه آی فیلم2 به نقش آفرینی آقای کاویانی در سریال همسران اشاره کرد و گفت: من به عنوان یک بیننده به خودم افتخار می کنم در دهه ای زندگی کردم که فلم و سریال های آقای کاویانی را دیدم و از آن ها خاطره دارم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم من هم بتوانم به گونه ای زندگی کنم که روزی مردم درباره ام چنین دیدگاهی داشته باشند.

«غفاری» درخصوص تجربه بازی به عنوان یک کرکتر افغانستانی گفت: در فلم سینمایی «فرشتگان قصاب» ساخته «سهیل سلیمی» در سال 1391 خورشیدی به عنوان یک کرکتر افغانستانی ایفای نقش کردم و به مدت سه ماه یک معلم زبان افغانستانی نیز داشتم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به نقش آفرینی اش در سریال ««سایبان» درباره همکاری خود با «برادران محمودی» سینماگران جوان افغانستانی ، گفت: این دو برادر از عزیزترین دوستان من هستند و من این افتخار را داشتم که بتوانم با آن ها کار کنم.

بیشتر بخوانید:

نکوداشت «فردوس کاویانی» با حضور گرم اهالی هنر ایران برگزار شد + تصاویر

خاطره تلخ بازیگر سریال «سایه بان» زمانی که مکتب می رفت

جوانان، خانواده و عشق، محور اصلی سریال جدید سینماگران افغانستان

اولین پشت صحنه از عاشقانه جدید سینماگران افغانستانی

موزیک ویدیو سریال «دل دار» با صدای «محسن چاوشی»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر